مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کنند
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کنند، سرمایه گذاری مشترک خودروهای گروه BMW و اجاره ماشین در انزلی SE، راه اندازی مهارت خود را برای آمازون الکسا اعلام کرده است. مشتریان DriveNow که از دستگاههای الکسا مانند Amazon Echo و Echo Dot استفاده می کنند، می توانند از دستورات صوتی برای رزرو وسایل نقلیه اطراف استفاده کنند و اطلاعات مربوط به ماشین و زمان رزرو آنها را دریافت کنند.


مهارت DriveNow برای الکسا را می توان بدون هیچ مشکلی در برنامه اجاره ماشین در گیلان و فروشگاه مهارت الکسا فعال کرد.

نیکو گابریل، مدیر عامل DriveNow گفت: “مهارت مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کنندبرای Alexa باعث می شود حتی راحت تر برای رزرو وسایل نقلیه از خانه. مشتریان اطلاعات خود را در مورد نزدیکترین وسایل نقلیه در عرض چند ثانیه با استفاده از دستورات صوتی دریافت می کنند و می توانند وسیله نقلیه خود را بدون استفاده از تلفن هوشمند خود انتخاب کنند. ”

خدمات صدای الکسا آمازون دارای انواع توابع، از جمله کنترل چراغ ها و سیستم های صوتی، بحث در مورد اخبار و پخش موسیقی است.

سباستین هافیلیش، مدیر اجرایی DriveNow، گفت: “روند” خانه هوشمند “نباید محدود به دیجیتالی کردن زندگی روزمره در چهار دیوار خود باشد. “با ادغام DriveNow با الکسا، هدف ما برقراری ارتباط هوشمند با تحرک مدرن است.”

مشتریان DriveNow می توانند از DriveNow Skill با گفتن “Open اجاره ماشین در مشهد ” استفاده کنند و Alexa جزئیات بیشتری در مورد نزدیکترین وسیله نقلیه ارائه می دهد. سپس خودروی انتخابی می تواند به طور مستقیم رزرو شده و دوباره از طریق صدا لغو شود.

مشتریان همچنین می توانند از الکسا برای اطلاعات در مورد مدت رزرو رزرو باقی مانده و برای جزئیات مربوط به خودرو انتخابی خود، مانند نوع و سطح سوخت خود، از الکسا سوال کنند. اگر یک مشتری خودروی مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کنندرا با استفاده از الکسا ذخیره کند، رزرو در برنامه DriveNow نمایش داده می شود، طبق گفته شرکت.

دیوید کایزر، مدیر کشور آلمان، مهارت های الکسا، می گوید: «مهارت جدید DriNow یک نمونه برجسته از مزایای متعدد ارائه شده توسط کنترل صدا است. “ما خوشحالیم که کاربران الکسا قادر به پیدا کردن و رزرو خودرو حتی راحت تر از هم اکنون می توانند، لذت بردن از تجربه راحت تر اتومبیل.”

مهارت اجاره ماشین در شیراز Alexa در آلمان، اتریش و مشتری U.K. مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کننددر دسترس است. این مهارت می تواند با استفاده از برنامه Alexa فعال شود





:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: